Veelgestelde vragen

Hoe werkt ophalen? 

Als er voor ophalen wordt gekozen, kun je kiezen voor Boxmeer of Venray.

Echter is er bij afrekenen alleen de keuze afhalen in Boxmeer. Wil je dit in Venray ophalen? Zet dit dan even bij afrekenen in de notities voor ons. We sturen een mail als je bestelling klaar ligt om op te halen in Venray, hier staat ook meteen het afhaal adres in. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Alles wordt met liefde en met de hand gemaakt. Het kan voorkomen dat een bestelde kleur niet op voorraad is en wij die zelf eerst moeten bestellen. Het streven is om elke bestelling binnen 7 werkdagen te versturen.

Breuk of vermissing

Als een artikel kapot gaat door materiaal- of productiefouten of als uw bestelling kwijt raakt tijdens transport, dan maken wij met alle liefde een nieuw product voor u, waar geen extra kosten bij komen. In dit geval willen wij u vragen een foto te maken van het product en deze naar ons toe te mailen. 

Kan ik mijn artikel retourneren of ruilen?
Ben je niet tevreden en wil je een artikel terugsturen of ruilen?
Dan is geen enkel probleem, je mag jou bestelling retourneren/ruilen binnen 14 dagen na ontvangst. 
Stuur een mail naar info@macramooi.nl en wij zullen jou verder helpen.

De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Macramé

De Macramé artikelen maken wij handmatig en op eigen artikel en kleur keuze. Hierdoor kunnen wij deze artikelen niet altijd retour nemen. Als het artikel wat is besteld niet aan de wensen voldoet, stuur ons dan een mailtje. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing.